sara para <3 emelie pemelie =)

hallojjs , idag så gjorde vi inge speciellt i skolan bara alla tråkiga ämnen som vanligt ! sen så typ dampade jag på gai i morse för han hade snott saker i fredags från mitt pennskrin ! och dåsså tjaffsade vi om det i morse XD Sen när skolan slutade så gick jag hem med sara och hon kollade på valpen :) alla tkr han är skiiit söt (A) och juste han har öppnat ögonen nu och sen så försöker han att gå :$ och imorrse när jag satt vid hnm så skällde han XO och jag tänkte att jag skulle svimma för att han är så JÄVLA sööööt !! Sen just nu har jag typ inte ett skit för mig men tydligen imorrn så ska jag kanske vara med sara och sen typ träna tyska glosorna :)
puss & kram eran emelie idnert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0