massa läxor & massa beröm :)

Hejsan , idag äre ju måndag eller hur ? aa och jag lämnade in min matte läxa och svenskan idag och jag fick skit mkt beröm :D , asså det är typ bara jag som lämnar in läxan på måndagar !  jag fattar inte att andra inte tar ansvar för sina läxor licksom man har en hel helg på sig att göra dom ! och klaga inte på att det är er fritid utan det lönar ju sig längre fram :)! ajja ... nog om läxor idag i skolan så invigde vi läsveckan och det var några som dansade och några som läste ordvitsar och dikter :) MEN det bästa var när becka , zina , amanda och mickan sjöng ! asså jag fattar inte hur dom vågar stå på scen för så många (jag har nämligen scen skräck :$) Sen så startade becka på min nya blogg design idag och den kmr bli skit snygg det är lite blommor och lila , rosa och vit färg :) lite somrigt kan man säga :) Sen så har jag typ bara engelska glosor att träna på kvar (A) ,
Puss & kram alltid samma emelie idnert (A)<3


Mig <3 egoist :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0