Läxor :(

Hejsan , nu vare läxor här på gång . SKIT tråkigt men snart slipper man dom för att det är ju inte så långt kvar till påsklovet eller hur ? asså jag irreterar mig på att den dära opra sångaren kom till eurovision i moskva det skulle varit EMD JUUE :'(  nu i detta blogg inlägg så kmr ni få se en nuvarande bild på mig som jag tog just idag :D , så ni inte tror att jag inte tar kort på mig själv för det gör jag :) Nu har jag blivit vän med serine och nicole (A) , skit kul . Hoppas att allt kmr gå bra nu här framöver med dom ;) Nu måste jag gå ha det så bra !
Puss & kram

                          
p.s. jag vet att jag är osminkad på dom bilderna men jag har inte orkat sminka mig i dag så reta inte upp dig på de !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0