kossa NEJ djur !

hahh hejsan , idag har det varit min favvo dag :) förutom SPRUTAN ! asså först på morgonen så gick vi till charlotte och tog sprutan och sen så gick dagen och BILDEN var de näst bästa ! asså för då så "lekte" vi en lek och då så fick mickan bara säga jaa och becka bara nej och adam fick bara säga jaa och theo vet jag ej men jag tror att han var tvungen att säga ja .. Sen så sa mickan till adam bara "pussa sara på kinden " sen så sa sara "neeej " och adam bara "hon vill ju ej !" och sen sa mickan "adam krama emelie " och som otur var så hörde inte jag att hon sa så ! SÅ HAN KRAMADE MIG :O och jag typ stooor dampa :S SEN fick becka pussa theo och krama honom ! och han fick göra det på henne , HAHAHAHAAH ! LOVE IS IN THE AIR <333 sen så gick jag och becka hem till mig och hon fick se valpen och sen gick vi ner och typ spelade ett ritt spel ! och dåsså skulle jag rita tornado och då så trodde folken som gissade att det var en kossa eller ett djur så dom bara "kossa NEJ djur NEEJ tornado !" hahahaha skönaste dagen med becka asså :D , sen så gick hon hem och nu kanske vi ska vara nästa fredag :D , och hon blev klar med min BLOGG (A)<3
puss & kram eran emelie idnert

 
Emelie idnert & den nya mobilen :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0