FÖÖÖRLÅT <3

Hejsan !
FÖÖÖÖRLÅT för jag inte skrivit på ÅÅÅR asså jag har inte kommit ihåg lösenet POOR MEE :'(  ajja nu kan jag iaf använda min FINA ÄLSKADE blogg som lilla becka gjort :)<3 asså denna tid jag inte bloggat på denna blogg iaf så har jag varit en massa med kompisar :) och gjort läxor och sen typ har jag bara varit med familjen ! .. för typ 1 vecka sen så fick bonita sin lilla valp , det är en kille :) , han är exakt 1 vecka gammal idag <3 hoppas att han kmr få det bra i de nya hemmet han får sen (A) , OCH jag hoppas att min bärbara data jag kmr få är PPPEEEERFA , Ich liebe dich (A) Men asså såg ni bidraget som skickas till eurovision song contest i år :O asså väärsta suuckers det var licksom opra asså snacka om att vi skickade fel bidrag i år :/ såå jävla dumt ! ... ajja nu måste jag sluta och blogga men jag lovar er att jag kmr blogga imorrn igen [ när jag får tid ] men det kmr väll vara typ mitten av dagen tror jag ?? 

puss & kram er älskade emelie idnert<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0