Bloggen snart klar :)

Heejsan ! nu är nästan min blogg klar :) TACK VARE MIN SÖTNÖT REBECKA GAMBOA <3 stort tack till dig gmn !
Idahh har jag haft det skit skönt i skolan :) MEN IMORRN SKA JAG TA VACCINATION i skolan :'( jaaag hatar sånt kmr faan skrika :O ska fråga om jag får ta med en kompis in xO HOPPAS ! och jag typ halv bråkar med emma för hon snacka skit bakom ryggen på sara och jag vill inte hålla dumma saker hemliga bakom min bästis rygg ! det är inte rätt :O Sen fick jag sällskap hem med gai :) trevligt trevligt .. men han typ pratade hela vägen så man fick inte lugn och ro xD , men sånt kan också vara trevlig (A) Imorrn ska jag vara med beeckis (A) kmr ha skit kul om vi inte hittar på dumheter XO som vi brukar göra hahahah...
ännuu en gång ett STORT TACK TILL BECKA <33
puss & kram alltid eran emelie idnert (A)<3

p.s jag har fått en ny mobil också :) ska lägga in lite kort sen så ni får se den imorrnn (A)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0