beeebbuuss <3

Hallooojj ,
Idahh har jag inte haft ett ändaste skit för mig . Jag har bara tagit det lungt :D , för typ 10 min sen så fick jag hålla i lilla BEEBBUUS asså bonitas valp som ska hetta jako [vet ej stavningen] men jag gillar bara namnet sådär .. men vad ska man göra om den som ska köpa valpen gillar det namnet och valt det åt hnm :S? , Sen så chattade jag med nicole för ett pytte tag sen och nu chattar jag med määrcanw <3 och jag hoppas att det går skit bra för henne i hennes nya skola (A) Men hurrni nu måste jag dra för jag ska se film :)
Puss & kram levepastejj <3

här kmr lite bilder (A)

                     
BEEEBBUUUS<3                       Bonita <3                         aramis <3


Miiiig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0