The life sucks !

hejhej :) , idag har det inte hänt så mkt förutom att vi har fått reda på vilka mentorer vi ska ha i 7an.. men jag har typ bara stöt på en några ggr och sen den andra vet jag ej ? hoppas att dom inte är stränga som min gammla mentor .. asså då menar jag bokstavligen GAMMAL XD jaaaajja jag har typ skit booring men jag sitter och chattar med zina . Vi sitter och komenterar dom nya mentorerna , det är faktiskt rätt så kul :P haha jag har kommit jätte långt på min hand syda groda som jag kallar GRODIS som dansar AHAHAHA .. han blir jätte sööt med sin lilla tjej :) <33 Den 11/6 så slutar jag skolan , så det är bara att säga till nu om nån vill vara nån gång på sommarlovet .. men just nu suger livet för ria min mentor som kmr över ge oss skrev ett feeett sorligt brev :'( jag började faan att gråta nästan :( , synd att vi måste lämna henne .. Men ni kanske har hört nått från mina vänners bloggar att vi bytt platser i klassrummet .. och vi fick bestämma vem vi ville sitta vid , jaa de är problemet :S , jag vill inte sitta själv vid en person för jag tkr de är jobbig .. mer kan jag inte säga för jag trifs inte med den personen och den som satt brevid oss bytte plats till de andra och jag mår inge bra just nu för de känns som mina vänner tvingar mig att vara med henne , för det känns också som att dom inte vill vara me mig :/ lite svårt att kompremisa .. men nu måste jag dra för jag ska spela sims3 :) har tråk
haajjdå <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0