fredag , 6/6

hejhej , nu är de inte så himmla långt kvar tills denna tarmin är slut och man börjar i 7an .  Det kmr faktiskt att bli fett skönt med 9 veckors sommarlov , men det man är orolig för är om lärarna i 7an kmr att vara vetiga i huvet :S .. men killen som vi ska ha som mentor kmr vi ha i idrott typ också ! FETT JOBBIGT :O Just nu har jag inga läxor men typ på mån-tis eller tis-ons så kmr vi få hem en massa saker -.- och sen ska man sitta och rensa de man vill ha , SNARK .. Jag hade tänkt göra en ny blogg design idag men det blev aldrig av för jag har varit så trött och sen att jag har sett en massa filmer =) ni vet jag .. FILM NÖRDEN <333 just nu ligger jag och lyssnar på musik för att jag inte har ett piss att göra . Ni kanske kan hjälpa mig ? Men nu måste jag dra för jag ska spela lite spel . Men en ny blogg design kanske kmr in senare inatt om jag orkar för jag håller på att somna XD sorry för att jag inte har haft några bilder på sistonde , dom är i mobilen !
heeejdå<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0