090627

hejhej , idag så ska man se på bio på heron city me papppa , mamma och syrran , vi ska se änglar och demoner :D Vi kmr typ komma hem kl 22:00 ;) Men på bilvägen ditt så ska jag köpa slush <333 vi ska typ åka om 30min . Men typ idag så vaknade jag kl 12:00 men de blev inge frukost som jag lovade mig själv så jag har typ bara ätit 1 mål idag :O men ajja de är typ så mkt jag äter varje sommar .. det är bara 1 vecka och 1 dag kvar till dalarna och hoppas att man får sitt första dopp där !! Men skit i om de är kallt , jag drar syrran med mig i :D hahha ! Snart blir mitt lilla marsvin mimmi 2 år och det kmr bli lite konstigt .. Hon kmr bli 2 precis tills jag åker upp till dalarna så hennes present blir väll de . Men nu måste jag sluta för att jag ska fixa mig lite :D Puss & kram heejdå (A)<3


älskade mimmi <33 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0