090626

hallojj , idag så har jag inte gjort ett skit förutom att passat hundarna med syrran :) , Jag fick äntligen mina efter längtade kläder .. men inte bara de! jag fick också tbx min under bara ring , ett par solglasögon och lite mer ;) Just nu sitter jag och ser på tv och snart ska man äta middag då . Tiden går så himla fort eller hur ? Tänka sig att jag ska snart till dalarna också , de är bara 9 dagar kvar :) sen 1 vecka efter de så ska jag mamma och syrran åka båt .. de är nån ny båt :) Sen äre väll inte så långt kvar tills man börjar 7an då med en ny lärare :P , undrar hur alla ser ut nu :O Men nu måster jag dra mig för jag ska ner och äta tacos . HEEEJDÅ <3333

PS : jag sätter in bilderna senare ikväll :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0