090623

hallojj , idag så ska jag inte göra nått speciellt förutom att passa hundarna som jag gör nu ;) för några minuter sen så tvättade jag min lilla mimmi (A) och just nu sitter jag och tittar tv . men det konstigaste är att jag har blivit vän med sofia igen :s vet ej hur ? men ändå , känns skönt xD Snart nu på torsdag så får jag mina efter längtade legins och en topp / tunica hoppas jag :) hahah igår så gick jag lång promenad med lata aramis -.- och först gick vi igenom hela baklura och sen så mötte vi upp sara :) sen så gick vi ner vid tåget och upp för backen , men vid tåget så var jag tvungen att bära aramis och sen uppför halva backen .. sen släppte jag ner hnm och han vägrade att gå så vi fick loka han med kottar XD men han stannade på en och samma plats igen så jag fick bära hnm igen ända upp -.- ! snacka om lat !! Men hörni .. ni borde faktiskt skriva mer komentarer och sånt ? och kolla mer på min blogg ? Men nu måste jag sluta men jag kmr in med bilderna på kläderna :) heeejdå <33

                        
       toppen                                          leggins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0