090620

Hallojj , snart ska man upp till dalarna då om 15 dar . men först måste man ju ta sig förbi dena månad juni :P BORING ! just nu är jag med sara och hon typ dampar på min data haha :D , Hahha , imorrn ska typ sara & jag träffa en kille i handen och han säger att han är "POLIS" fett knäppt och han är 16 år ? fast jag vet ej om jag pallar så .. han typ låter mig knappt sova och sånt ;O , och när jag väll ska typ äta så ska jag smsa hnm ;S skit i nu ... Snart så ska jag och sara upp till mig igen för att vi sitter vid pappas data ;) , Men nu måste jag och sara draa för jag har ingeting och skriva , 1 sak till ! den som ringer mig och min syster med disney channel i bakgrunden kan ju sluta för den personen ringer rätt så sent :S
heeejdå :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0