090614

hejhej , idag har jag inte gjort ett skit :( jag har bara varit hemma för att de regnat , igentligen skulle jag varit med sara & sabrina men jag pallade ej så jag ringde aldrig dem :P Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på men just nu så vet jag :) ni vet ju att jag har bytt design igen .. och jag tkr att det blev för liten header så jag funderar på att ändra den igen hahhaha ;D asså jag vet inte hur jag ska ha det .. men efter den timmen som kmr gå nu fram mot kvällen så ska jag ändå se film efter :) eehhmm , det är en person som typ skriver taskiga komentarer till mina inlägg och jag vet vem ! sen går den in på min blogg och accar den komentaren :S asså den / dem som skriver dom hära komentarerna asså lägg av ? ni åker bara illa ut för dom här sakerna , det finns nått som heter anmäla för kränkning hos polis :S Om inte ni lärt er de !? ajja nu måste jag sätta fart med designen :P heeejdå ! och en komentar till så kmr jag faan göra så ingen kan komentera nå mer eller byta blogg och jag kmr göra vad som helst för att få tag på den personen och jag vet redan en som skriver dom hära och som vet mitt lösen !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0