090612

hejhej , idag så hade jag det skit kul på kvällen med sabrina & sara :) vi snackade om en hel del saker :) hihi .. vi skulle gå till sabrina först ´bara för att hon skulle sova hoss sara sen gick vi mot djuraffären och den var stängd :( men ist så ställde vi oss vid en fontän och började ta foton på¨varann på den HAHAH skiiit kul ! sen gick vi till nästa fontän men där var de vatten så sara & sabrina tog av sig skorna och började gå i och klättra upp på ´statyerna i mitten xD och jag stog och fota :D Men tillslut när sabrina skulle ner så ramlade hon i HAHA XD och jag bara shiit och sara fick typ panik så jag fick hjälpa henne ner x) men imorrn ska jag vara med dom också så vi får se vad för roligt vi hittar på då :) Men idag nu när jag tänkte sätta mig ner i sköna sängen och skriva detta inlägg så såg jag en komentar som hörde till det inlägget jag skrev igår om festen ..  Och det stog såhär " jaa när ni wbs kom ! // anonym " ASSÅ jag slår vad på att det är den dära ungen emma ? har hon ingeting för sig eller :S jag ska faan stoppa upp henne nånstans ! hon tror att hon är så jävla fucking cool ! Men nu går vi inte in på det för jag blir så jävla förbannad :@ Men nu måste jag gå för jag ska typ se film och lite så :) hahh , igår när jag lågg ner i sängen och kolla på en film så somnade jag mitt av :S och nu vet jag inte var jag är nånstans :( men jag får väll kolla upp de nu :D heeeejdå <333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0