090611

hejhej , idag har de varit den värsta dagen i mitt liv eller typ hälften av dagen .. först var jag med sara och vi skulle åka iväg och träffa en person för att reda ut saras och dens bråk ! och jag ville bara hjälpa till för att få personen sluta säga "det var du som startade vårt bråk ! " och det var inte jag heller :S så sara och jag åkte till den personen och den personen kom inte ! så sara blev förbannad och skrev till den ifrån min mobil bara " jag kmr aldrig mer snacka med dig för att du håller på såhär . Jag har försökt // sara " och då fick den JÄVLA  personen till det att de va jag som skrev så :P och då började allting för jag fortsatte att hjälpa och tiden gick .. och sara & jag försökte snacka med henne men sen gav vi upp och gick till nicksta festen :) fast den var inte så lýckad för den var ur trist :/ sen gick vi varvet runt nicksta och till gröndalssviken och åkte hem :P sen gick vi till sara och den personen ringde och snackade med henne MEN DÅ LACKADE JAG UR för då kom dom värsta orden en person någonsin kan säga LÄS HÄR ! "sara jag tkr inte att du ska vara med henne för hon gör bara så vi börjar bråka asså vi 'är mkt bättre vänner en henne och kan du inte bara skita i henne så får hon vara ensam ! " OCH JAG gick där ifrån och sara sprang efter och sen började jag skrika på sara i trappen och skrek "DEN PERSONEN ÄR EN JÄVLA PSYKOPAT " och sara var tyst men som otur var men ändå bra så hörde en pizzahgubbe de och sa " bra sakt " och sen var min dag över för pappa kom och hämta mig :) <33 heejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0