090609

hejhej allihopa :) idag har min klass & jag ätit en massa gott :D Först på tyskan så fick vi ha med oss cola och godis , och sen så bjöd ria oss på glass :O SKIIIT GOTT och ännu bättre är att vi fick sluta 12:50 . just nu så sitter jag och tittar tv ! imorrn ska jag typ in till sthlm södra och titta på kläder till sommaren :) Sen blir de väll inte mkt mer tror jag ;) RONNI är så lyxig för just nu så sitter han säkert i turkiet och solar :( men i sommar ska jag åka båt och åka till dalarna i 1 vecka typ runt den 4-5 juli .. Hmm vet ej vad jag ska skriva :( JUSTE jag ska få en till hund nu i sommar efter typ dalarna:D fett kul men jag vill åka utomlands :( men nu måste jag dra för jag måste se typ på film :D heeejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0