090607

hejhej , går dagen var skit kul:) , jag var först med en kompis nere på nixtabadet och sen så kom kvällen och då började vi vända hemåt men innan de så satt vi oss på rampen vid gården XD det var skit kul för då rinde ronni och vi snackade typ i några min ;) han har fått värsta mörka rösten . men hans kompis var typ en idiot :S .. sen när vi gick från rampen så kom ett killgäng på 6 pers i 17-19 års åldern och då så frågade en av dom " hur mår ni ? " och sara svarade såklart " vi mår bra :) " och han frågade " vart ska ni ? " och då savarade sara " vi ska hem och chilla XD " och då svarade killen " kan inte ni följa med oss " och sara fick ju damp så hon sa " neej din idiot xD " och sen så typ blev den dära killen typ paff så han svarade inte xD men dom typ följde efter oss till tåget .. men när vi typ var vid tåget så bästemde sara och jag att vi skulle sova över hos sara :) så vi gick till henne och frågade hennes mamma och hon sa jaa :P och sen ringde vi min mamma och hon var ju tveksam som alltid för hon vill ha mig hemma XD och tillslut så sa hon jaa och då var kl 23:40 och vi gick ut och upp till mig för att hämta mina saker .. sen var vi tbx hos sara kl 00:00 och vi tog ett glas fanta typ . Sen gick vi in till tv och såg på comedy central :D men det var gåårdagen :) idag så var jag med sara till 17:00 :) och det var skit kul för jag typ dampa på hennes blogg för jag fixade den xD och sen kollade vi på tåg tider för att vi ska åka in till sthlm södra på ons innan skolavsluttningen :D vi ska bara titta runt och se om man hittar nått snyggt :) .. Men nu måste jag sluta för jag ska hämta min glass och jordgubbar nere i köket ! PUSS & KRAM <33
Kommentarer
Postat av: i....

vad heter saras blogg

2009-06-07 @ 21:19:31
URL: http://ilana.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

asså läste du ens inlägget??

vad har puff dady som idag heter P.didy med mitt inlägg o göra?? han e inte ens från sverige

2009-06-07 @ 21:47:51
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0