:P...

hejhej , som "ni" kanske sätt så har jag inte skrivit på länge men jag har inte orkat och har inte haft tid :) , plus att de är bara 1-2 pers som tittar ? vad är meningen då !? ... menmen under hela sommarlovet har jag knappt varit med vänner bara hållt mig till familjen och de känns rätt så skönt men jag måste höra av mig till sara snart för snart början man ju i skolan :/ juste mina visdomständer håller på att växa upp och de gör jätte ont :/ och de är lite tidigt för jag är bara 13 :P men under sommarlovet har jag åkt båt och varit i dalarna sen har jag väll bara varit hemma och de har varit grymt skönt för man måste ju ladda upp sig :) men nu orkar jag inte skriva nått mer för de är ändå ingen som läser ? ajja heejdå // emelie Idnert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0