Lääääxor , poooor mee :(

Hejsan !
Idag hade jag tänkt mig att byta lite skriv stil här på min blogg :) tyvärr så blire typ kanske ingen bild idag ? inte vad jag vet iaf ska se vad jag hittar på google ?.. kanske nått funny :) Idag så hare varit den sämsta skoldagen men ändå lite roligt ! Det roligaste var att jag fick vara inne i klassrummet halva rasten för att jag var ensam ( ville inte vara ute med dom andra X)  ) ajja och då medans jag var där inne så tittade jag igenom lite av rias saker :O STYYGG emelie xD ajja ni kanske vet varför jag inte har bloggat så mkt , lr ? asså jag har typ haft fullt upp med att bråka med två omogna jävlar och sen så har jag haft fullt upp med läxan asså jag skojjar inte jag hinner bara bli klar med den och sen får man nya :O! jag börjar tröttna på de ! , men hoppas det blir pytte lite bättre i 7an sen :D

Pusss och kraammisar från eran emelie idnert

dagens outfit :

vitt linne ( H&M )
munka jacka (vet ej vart ifrån )
svarta byxor (typ H&M )

dagens frisyr :
utsläppt med diadem :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0