kossor ;)

Hejsan förlåt för jag inte skrivit men jag har haft skit mkt att göra tex som läxa ! Idag vare en vanlig fredag förutom att ungdoms blablabla kom till oss XD och idag så blire bara en hemma kväll med mamma och syrran ska dra till kompis ... snart ska jag typ ta och chilla och spela sims (A) MOHAHHA pappa kmr inte få sin data när han kmr hem :) iam evil X) sen imorrn äre ju typ påsklov så då ska jag typ bara vara inne och ta det lungt , men ria är fett dum för hon har gett oss läxor , ÅÅÅH :O fast en sak vet jag ! på sommarlovet sen så kan inte ria ge läxor till oss för vi ska ha en annan lärare sen i 7an :D  WOOOHOO . Ajja nu måste jag gå för jag har bara ca 1 timme på mig att spela för sen kmr talang 2009 (A)

dagens outfit :
blå t-shirt med mönster på [h&m]
gråa mjukisbyxor [h&m]

dagens frisyr :
toffs med diadem :)

sorry för att jag inte hade nån bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0