jävla fittläxa :@

hejsan :)
idag så var min dag en mardröm , på morgonen försov jag mig till sju ! och jag fick springa in på toa och sen klä på mig .. jag var inne i mitt rum kl 07:10 och jag fick panik och tänkte "hur faan ska jag hinna sminka mig och fixa håret ? " men som tur var så hann jag :D LYCKAT ! Sen så har jag blivit vän med emmsss & sarss idag :) vi hällde slash i håret på varann idag :O och när jag kom hem så var jag tvungen att duscha :( POORR MY HAIR !! sen så nu har jag bara tränat på fittläxan asså jag har inte tänkt på den nått :S , och nu kom jag på idag att jag skulle ha läxa tills imorrn ( onsdag 29/4 09 ) , men jag ska berätta om mig själv på tyska ! tänkte säga såhär :

ich heiße emelie und ich bin dreizehn jahre alt . ich wohne in nynäshamn. Meine lieblingsfarbe ist rosa und blau . Ich treffe meine freunde oft .

jaa , vi får se om det blir lyckat ?? men just nu sitter jag och lyssnar på musik :) JUSTE !! jag hade ju lovat er att se bilder från när jag var med emmss i handen :S , men tyvärr så har jag inte pallat att ladda in bilderna i datan så det får bli en annan gång men jag hade det skit kul där :)
puss & kram eran emelie lena idnert <3

dagens outfit:
grå byxor
vitt linne
turkos munkajacka xD

Kommentarer
Postat av: ilane

börja skriva lite oftare

2009-05-03 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0