hemma dag:)

Haallojj , idag har det bara varit en hemma dag , och just nu är jag med sara :) vi har inge kul för oss så kan nån kanske tipsa på vad man kan göra ? igår så skrev jag ju ett kort inlägg som ni kanske läst men igentligen blev den ju inte så kort XD menmen vad ska man göra åt de ?  juste jag glömde att säga att jag såg filmen njaa skit i namnet Xd jag såg en film iaf den var skita bra ! den handlar om en tjej och en kille ...´killen hade 8 barn och tjejen 10 barn och dom var tydligen tsm när dom gick i grundskolan ! och sen träffades dom på en resturang och dom typ gifter sig och helt plötsligt så har dom 18 barn och en gris XD ajja skit bra som jag sa :D måste sluta nu och tyvärr så blire ingen bild idag men kanske sätter in en senare puss och hej :)<3



Migg :)


sara <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0