handen imorrn :D

heejj !
Imorrn ska jag tee handen som ni kanske förstår enligt rubbe ? jag kmr vara där med emma efter som miss sara & vi började bråka !! hon kallade oss HORA !!! I jag hatar henne sååå mkt , detta var sista gången hon hade nått med mig och göra :S Ajja jag kmr vara i handen från runt 14:00 till runt 20:00 :P så kmr skriva rätt så sent imorrn men det är bara att titta sen för jag kmr lägga in en maaaaassa bilder XD öööhhm ... idah har jag inte gjort ett skit bara varitt med emma pemma <3 vi hade det skit kul :) men tyvärr så måste jag gå nu för jag ska se film om några min !
puss & kram eran emelie idnert <33

Kommentarer
Postat av: emma karlsson

du är bäst emelie

2009-05-06 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0