förlåt , för jag inte skrev mer igår !

Hejsan !
Igår så lovade jag ju och skriva men det blev ju inte av för jag var så tröött . Jag bara tuppade av i soffan men innan det så läste jag ur min bok danslärarens återkomst med henning mankell ... den handlar om nazisist sakerna i tyskland med ruiner och skit ! jag har inte kommit så långt men jag ska läsa mer nu idag när jag ska sätta mig i ett varmt skööönt bad (A) Men idag i skolan vid 13:00 så skulle vi gå en vända och städa skräp och lägga det i ... vad heter det nu igen ?? sorterings skit kallar vi det nu ;D , men jag typ plockade inte ett skit xD kanske bara en cigarett sen räkte det för mig så emma och sara fick plocka åt mig :) poooor them ... ajja precis för typ 5 min sen så åt jag middag det var skít goooott !! vi åt karé med pommes .. MUMMMS <3 men vid detta tillfälle nu sitter jag och kollar på valpen , han är skit söööt och han har blivit tingad nu av en kärring och gammal gubbe :'( så runt första maj så kmr jag inte ha han hoss mig längre ! *snyfft* han är liksom min lekkompis ! han leker med mig varje dag & kväll :/ kmr sakna han skit mkt !!!!!! men nu måste jag gå för han morrar XD och sen efter jag lekt med hnm nu ska jag se på tv tills mamma & syrran kmr tbx och sen så ska jag bada & sen se film ( i think )
Puss & kraam från eran idnert ?!

dagens outfit :
svart t-shirt med blomma på .. från typ h&m
gråa mjukis ... vet ej var dom kmr ifrån men det är med märket nike XD

dagens hårfrisyr :
utsläppt med uppsat lugg och nyfärgat hår sen i lördags :D

här kmr lite bilder på min nya hårfrisyr och lite annat ....

jag hoss hårfrisören x) ,
såhär blev den nyafärgen ! skit nöjd :D
hahh , emma & sara i lördags XD
Emma ? jag vet inte vad hon håller på me ???
hahh , lilla sara <33
sara igen ;O
hemlig fotad bild !! det är därför man ser min mapp xD haha , det var typ sen föra veckan ?
Kommentarer
Postat av: Zina

hihi ditt hår blev skitsnyggt förresten ;)

2009-04-20 @ 20:34:38
URL: http://zina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0