fint väder men sara sover :(

halloojj , idag så äre jätte fint väder med 20 grader varmt :) och då så klart så vill man ju UT ! men min lilla vän sara sover ju såklart och ingen annan kan vara för dom är typ redan med folk ! Och dåsså typ smsar jag med hennes store bror och säger att han ska väcka henne :O men han säger " jag väcker henne vid 14:00" och jag får typ damp för jag måste göra läxa :S! hahh juste saras bror bara hoppas att du kmr så jag får hälsa på dig XD och jag bara aa .. och sen så sa han kanske nått mer också HAHAHAHAH jag bara vadå för nått mer :S? han bara skaka hand :D jag bara hahahaha men tänk om jag har basill skräck : )? jaa man fåre roligt ibland :) men hoppas sara vaknar snart så får jag komma ut !! för jag känner inte liksom nån så på min gård :( förutom shan och fanny men dom bråkar jag med ;) eller shan halft då ... menmen !

Heejdå <3
[email protected] / Emweelie@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0