tjooohhhhoooo ;D

Hejsan alla älskade läsare :) ,
Idag har det varit en toppen dag nytt med det bärettade ju igår (A) , men idag så slippte vi dela upp klassen utan istället fick vi ha lite olika lärare på No timmarna :D , så första timmen så fick vi ha en lärare som heter marie (hon har 4orna ) men hon var snäll och sånt det är huvudsaken och sen så hade vi slöjd och jag han klart med min smink hylla (jätte snygg ) har den hemma nu såklart och sen hade vi lunch och det blev potatismos och korv *spyyyr* och sen så hade vi rast men jag och älskade sara satt inne ist ;) , sen så hade vi såklart bild och sen så hade vi dom dära tråkiga No timmarna men det blev inte så booring för att vi fick sluta halv 2 *LYCKLIG* och då gick sara och jag till slöjden för att hämta sakerna och limma fast hennes spegel x) men vår lärare sa att det skulle ta för lång tid att limma den så det blev bara jag som tog hem min lilla hylla (A) , sen så stog vi och väntade på tåget hem . Alltså har dagen varit PERFEKT i en 12 årings liv (A)
Hejdå alla älskade läsare <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0