snö <3

hallojj lat maskar ;)
Idag är det 1 månad kvar tills jul fett lyx ;) , Undra när alla har jullov igentligen ? , iaf tbx till mig :D jag har jullov den 18 december hmm om ni vill vara me mig så äre bara kontakta mig men så synd dom som inte har min msn / mobilnr kan ju inte nå mig :'( pooor you , men men idag har jag varit i skolan som vanligt , Såklart vare ju snö på skolgården :D , så när det var rast så gick jag och sara ut och mullade varann (ursäkta stavningen ) och jag hade inte vatten tät mascara :O , och jag blev svart runt ögonen HAHAH och sara fick täcka mig medans jag och hon sprang till toan ;) , Sen så hare typ varit så hela dagen , JUSTE gympan den var hemsk idag :O mikeala sofia och linda var skit taskiga mot mig , mercedez , ilane och zina ! usch hatar dom xD , men tbx till historien ! (vi spelade vollyboll ) och varje gång vi missade bollen så skrattade dom åt oss :O , och så skulle mikaela sörva och då stog hon och typ smsa och det ska man inte göra under gympa lektioner ! så zina skrek SÖRVA DÅ , och mikaela bara Jaa måste du dampa på mig och zina bara ställde sig på sin plats och mikaela sörvade sedan och så sköt zina upp bollen så missade hon och då var jag tvungen att skjuta över den :O , och det gick inte ! och mikaela linda och sofia garvade ! och sen så sa mikaela bara ''ska du inte börja grinna nu då zina ? '' och då sprang zina över till den andra sidan på gympa hallen (vi har en vägg i mitten ) och då så gick magnus till zina (gympa läraren ) och så sprang jag ilane mercedez efter ! och då började zina grina :O , och då snackade magnus och zina med varann (vi andra stog och lyssna ) och då sa han '' jag tror inte dom får vara med på gympan på ett tag'' Och sen så fick vi spela på den andra sidan (dom sa en massa taskiga ord till oss också men vill inte ta upp de) ajja nu ska jag inte skriva så mkt mer :)
Heeeejdå allihopa och goooood snööö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0