skojjigaste dagen :D

Hejsan allihopa :) ,
Nu äre så att jag och min bästis var idag :) , men det tänker jag bäretta om sen på slutet .. Men först på morgonen så hade vi No fick lida pinn typ . Och sen så hade vi slöjd och jag gjorde ingeting eftersom jag inte visste vad jag skulle göra så jag hjälpte sara och becka <33 Sen så hade vi bild och jag fick göra min egen mapp som jag inte gjorde förr :P På framsidan på den så skrev jag E.I med blommor på ... sen så nu på bilden så gör vi kalendrar :P , sen så hade vi No igen och då gjorde vi ett experiment med 1ballong , 1 tsk bakpulver och sen 1,5-2 dl vatten och sen skaka Xd , Och det som händer är att ballongen blir störe och att man kan forma den hur som hälst men man får vara lite försiktig så den inte sprängs :P NU kommer det roliga :D  Först så tog jag och becka bussen från skolan med dom andra och sen gick vi av på kullstaplan :) , sen så gick vi upp till Becka och då fick jag träffa hennes hund bella , och så gick becka upp på sitt rum typ och hämtade pengar :P , vi skulle till ica och handla godis , det var typ 8 kr (kilot ) heeoch sen när vi skulle hem till mig på vägen asså när vi hade handlat godiset så kom jag på ''gammla'' minnen med en viss kille XD , och han och jag åkte till krigslida en gång och möttes och då kom jag och becka på bara krig slida HAHA och då sa becka bara ''aa alla killarna misshandlar slidorna HAHAHAA '' och sen hållde ví på så hela vägen och sen när vi kom hem till mig så chattade vi med alex och skickade en jäättte rolig text till han och lite så och sen fick det roliga ta slut för becka skulle hem till sin taco's och sen så nu chattar jag alex och becka på msn tsm :D , och vi kör S/K hoppas att det inte blir några pinsama frågor XD
ejdå sorry för den långa långa texten <333

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bäst dag ofc :D

2008-11-28 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0