Inlägg skrivet av Becka

Hejsan allihopa!
Mitt namn är alltså Becka och är Emelies bästavän.
Jag måste säga en viktig sak på hennes blogg ..
Emelie är en underbar person! Hon stöttar alltid sina vänner, även om hon hamnar i skiten när hon gör det så struntar hon fullständigt i det och fortsätter stötta de. Emelie är inte en sådan person som bara tänker på sig själv utan hon vill alltid att hennes nära och kära ska ha det bra. Även om jag och Emelie inte varit bästavänner så länge så har jag lärt känna henne skitbra och hon är en av mina bästabästabästabästavänner!
Emelie är en sån vän som inte går att förklara liksom.
Tillängnat till Emelie:
Tolv konsonanter, sju vokaler, två ord: BÄSTAVÄNNER FÖREVIGT! <3

/ Becka
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad gulligt !!

2008-11-30 @ 12:02:18
Postat av: Anonym

Gud vad gulligt !!

2008-11-30 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0