Hejsan !

Hejsan ,
Idag hare varit ännu en till och skön skoldag , har haft det toppen . Det var värsta snöbollskriget uppe på gröndal idag :O , det kom upp 9or ifrån svandammsskolan och sen från viaskolan och dom atakerade :O , och nåra lärare fick gå ut och säga till och försöka stoppa kriget :O , och nu har vi fått årder att vi ska gå in så fort dom kommer upp och vill starta krig ... Men iaf jag blev glad för det tog typ ca 10 min på vår lektion ;D , Men idag så har jag också haft tyska (måste träna på mina tyska glosor *snark*  ) Och sen typ musik xD , hahaha vi fick dansa idag på musiken det var nån country dans som kom från nått århundrande vet ej villket men men det var iaf en rolig dans :D , Sen så hare inte varit nått mer och sen nu när jag kom hem idag så fick jag Comviq kompis och sen medel för finnar :$ och sen nya topps och sen lite pengar ;) ,
Heejdå hare bra allisammans <33


                                 Gammal bild ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0