Hejsan allihopa <33

hejsan :D
Som ni kanske såg tidigare nu da så skrev min bästa bästa bästa älskade bästis ett inlägg till mig det har jag satt in på min pea daa också det var så jävla gulligt älskar henne <33 Men nu så håller jag på med läxan (engelska) ska skriva 5-15 meningar om nynäshamn (där jag bor asså) , sen ska jag kunna dom utan till så jävla dåligt Xd ,har andra läxor också daa menmen xD , just nu ligger jag på 5 meningar :( , ajja , men idag ska kanske jag och becka vara efter hon har köpt födelsedag present till sin mamma hon åkte nyss da men hon skulle smsa sen :D , Fortfarande kär daahh , fast han vet om mina känslor nu och så men pinsamt på måndag vi går lixx i samma klass men jag kan lita på hnm att han inte säger nått <3 , sen så idag ska jag väll inte göra nått mer om det inte blir nått med becka som jag sa :) ,
Heeejdå <333


Gaaaammal och gjort i mobilen xD

Kommentarer
Postat av: Serine

Fin blogg du har emelie :)

2008-11-30 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0