tråkdag..

Heeejsan <3
Idag så hare varit en myssig skoldag . Först på morgonen så läste vi ut vår ''klassbok'' silverhäxan det är en lite mysteriebok men ändå inte ;) vet ej vad jag ska säga men det handlar om en tjej som heter my som träffar på en häxa som heter Charlotte silver TÖNTIGT :O usch fick läsa högt ! hatar det inge kul :S , Sen när jag satt på bussen så tjaffsade typ jag zina och amanda SÄÄMST asså dom ska jämt på mig :( , Sen när jag kom hem så tränade jag på asien provet och sen åt jag korvstråganoff med ris (vet ej hur det stavas ..) Sen så fram tills dess så har jag bara tränat tränat :O , sen så loggade min älsk anton in (A) , och vi pratade om typ att fira nyår tsm (lite tidigt da ) men jag sitter och funderar på det tidigt i år pallar inte me familjen xD , och då ska jag väll fira me han . Sen nu ska jag bara fortsätta träna
byyeeebyeee <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0