tjooheeej :D ,

hejsan alla luffare XD
nääe skojja driver bara lite me er , älskar att driva med folk :) , ajja idag har jag gått i skolan som vanligt och sen har jag varit med becka tills 17:00 lr nått XD , vi hade skit kul typ garvade åt mina kusiners bilder XD kallade dom ''wb fjortisliggan'' HAHA fett skönt asså :D , Imorrn ska jag ringa becka beeebis kl 07:30 och sen ska vi mötas vid ica och sen gå till tåget ;) , sen så ska vi ha vår volleyboll turnering kl 08:00 till 11:00 SNAARK asså kmr vara fett pinsamt :O , tillo med vår mentor kmr titta på :'(  Sen så blev jag ihop med väärlden söötaste snyggaste kille :O , han går på brottning och allt FETT SÖÖT :$ *rodnar* Sen så har jag gjort läxan och duschat sen inge mer :)
heeeejdå alla kukmakare ;) (skojja)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0