The man on the roof (A)

heeeellloo ..
Idag hade jag asien provet , det gick toooppen , gjorde allt förutom mvg uppgiften men kmr typ få ett G (skulle fått ett VG om inte ria hade tagit bort VG -.- ) Ajja ett G är ett G har iaf bra betyg på alla andra saker (A) , JUSTE idag på engelskan så gjorde vi ett papper som hete ''No problem'' och jag fick VG på den och sen så skulle vi skriva en berättelse om en man som var på sin husvagns semester med sin familj och då fastnade mannen i taket på husvagnen och sen såg en person det och så skulle man skriva fritt vad den dära personen gjorde med mannen :O (på engelska asså) och så skulle rubriken vara ''The man on the roof'' och det var fett skööjj :D , SLIPPTE läxa idag för vi har ju jullov Torsdag 18/7 (A) Ajja , sen så hade vi tyska lektion idag och det var också skööjj xD , HOPPAS VI HAR SLÖJD IMORRN !!! Menmen vi kmr ändå ha det roligt för vi ska först se på lucia tåg . Och sen ska vi till klassrummet och pyssla (A) och sen kanske vi får sluta TOPPEN <333 ajja
hellodann :D , (hejdå på tyska (A) )

P.s. här kmr en dikt från min underbara Anton <3

Du är anledningen 
Till att jag står kvar
Du är meningen i mitt liv
Den ända meningen jag har
Du är mitt syfte
Utan dig står allt stilla
Du är min själ
Du fyller mig med känslor
Du är mitt samvete
Du får mig att tänka rätt
Du är mitt hjärta
Och det är för dig det slår
Från anton till emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0