shoo :/

Hejsan allihopa .
Idag är jag hemma fett tråkigt är nämligen sjuk :( , hostar som en vet inte vad :O , vet inte vad jag ska hitta på om ni kmr på förslag så skriv de då XD , ajja ööhhmm ... Becka och jag "bråkade" igår och jag hoppas allt blir bra men nu kmr en liten text till henne :( som ska föreställa ett förlåt men det kanske ni fattar ..
Becka .. vad är jag utan dig igentligen ? joo inget och ingen jag kan inte klara mig utan dig ! vart tar dom snuskiga orden vägen då och vad blire med emelie och becka ? jag fattar bara inte vad jag skulle göra utan dig .. Nu har jag varit dum mot dig och måste gott göra dig jag känner mig HÄMSK ! Vem ska säga din mening efter min det finns ju ingen annan som kan göra det gmn ''upp på topp .. '' Jag skulle aldrig ha varit så dum jag gick över styr bara för en nedrans båt :( , älskar ju dig så jävla mkt bästis <3 hoppas allt blir bra och snälla säg inte att det är slut med EMELIE och BECKA och kriget om slidorna :'( snyyfft .. sitter nästan och gråter för att jag var så DUM mot min ängel :( , allt detta jag skrivit nu kmr från mitt hjärta och ingen annans hoppas att du tar emot min förlåt .. //din egna emelie <3
ajja heeejdå nu och bli inte sjuka det är SKIT jobbigt :O<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0