Make my wish come true :(?

Tjeennaahh :D
Idag är typ glädje dagar lr inte xD ,
Men jag typ idag så slipper jag göra läxa XD , var inte i skolan i torsdags och i fredags :O ,
var sjuk och är fortfarande det :O , om alla undrar så har jag hosta och är snorig .. har typ inge luktsinne kvar :(
Ajja , imorrn kanske jag ska vara med mina älskade bästisar alex och becka <3 det beror på becka men alex och jag får typ .. Sen på måndag så får jag skynda mig med läxorna ååhh herregud ! det där med rubriken är lite speciell är nämligen kär i en han vet om de XD Han tkr jag är en speciell vän *GLAD* , usch jag skämde faan ut mig igår :O , alex var ute och jag visste inte om det ! och så började jag skriva med hans lille bror genom alex msn :O , och jag visste inte om det att det var hans lille bror så jag satt och berättade för hnm om vad jag kände för alex ! och jag som trodde han var alex pooor me och sen så sa hans lille bror da bara '' lägg av och vara kär i mig du är som alla mina andra beundrare'' och jag blev fett sårad och så smsade jag alex och sa förlåt och då svararde alex mig bara ''vadå förlåt'' jag bara ''ja vi bråkar ju typ'' han bara '' nääe jag är ute juu !'' jag bara '' vem skriver jag med då på msn :O!'' han bara ''MIN LILLEBROR '' och sen så gick alex in och slog sin lillebror och allt blev bra :D <3
heeejdå allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0