Luciatåget !

Hejsan alla småglinn :D
Igår fick jag en ny ipod (den nyaste) man kan se film i den och en massa , den har 8 GB :O , Sen idag har jag varit i skolan vi började 08:00 SKIT jobbigt ! så fick ta bussen 07:09 och sen kom fram till skolan 07:26 tyyp sen så gick vi fackeltåg ner till kyrkan FETT läskiga facklorna med elden var XD min jacka hållde typ på att brinna upp för jag fick en eld "plupp" på jackan och sen när vi kom till kyrkan så fick vi se på luciatåg , Sara Amanda Zina Mercedez , Emma var skit snygga tärnor (A) , Sen gick vi tbx till klassrummet och då så  pysslade vi och sen gick vi till lunchen och det blev spagetti och korv -.- Sen så hade vi bandymatch mot alla sexor och vi vann ej .. Sen blev det match med 6d lr 6c vet ej villka och nån av dom spelade mot lärarna dom var skit duktiga :D , ajja nu ska jag fortsätta med min ipod (sorry denna gång blire igen bild men det kanske blir imorrn och då blire på bandymatchen)
Heejdå <3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0