Knuullruffs dagen ;D

Heeeeeejsan <3
Idag är jag hemma igen fortfarande sjuk :P , imorrn ska jag gå för jag börja känna mig bättre :) , hade lite skojj med rubriken xD men jag har nämligen gjort knullruffs med mitt hår (A) men det har jag typ alltid så ska inte säga nått :D , Idag ska jag se lite film med mamma (jag sa ju det för också men det blev nu ist) Sen ska mamma sy min favvo tröjja :O BANDET som håller upp linnet hååller på gå av  SNYYFFT ...  Sen nu ska jag sjunga singstar (A) låter så himmla bra (skojja) nääe men låter iaf okejj om jag inte börjar hosta mitt i :(, ajja nu ska jag sluta skriva <3 JUSTE har fått en ny kille han heter anton Idnert (samma efternamn som jag) HAHA tur att han inte var min kusin iaf XD , jag vet att jag bara var singel i 2 dar :O , men vad gör man om man chattar normalt med en kille i ca 5 timmar och sen blir han kär ? jag kan ju inte göra nått åt det att jag är söt / snygg :) , okeej nu ska jag sluta skriva SERIÖST <33
Heeejdå alla beebisar <3

Älskar er , Anton ,Serine , Rebecka , Sara , Zina , Ilane , Gai , Amanda  <333 Och självklart mig själv (A)


                                                 ny bild <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0