Hemma dag hhmmm i dont think so ?

Heeejsan ,
Ìdag ska jag inte göra ett skit , ska kanske se film :) Igår såg jag en skit bra film den heter Twilight och det ska vara thriller / drama men jag tkt den var blandning av romantik , action , drama.. men ingen thriller så :P , Fast det är ju en ålders sak , för det beror ju på om man tkr vampyrer är läskiga (A) , menmen nu ska vi inte snacka film ;D Juste det där med rubriken ? Jag ska försöka RAGGA upp en kompis att vara med hahahah :) Fast det kmr typ ändå bli hemma dag för att alla är sååå tråkiga :O , ajja håller på att leta pea låt hmm nån som kanske kan ge mig en ? släng in musik koden i en komentar så blir allt bra ;D
Heeeejdå<3

P.S. akta er för alla pms barn där ute [jag känner en ]


syrran , jag och mamma i turkiet 08 :) hade fult ansikte så täckte över :$
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0