God jul och gott nytt år ?

Tjeena alla latmaskar !
Nu är det ju typ jullov för alla lr ? Jag tror de iaf ;) Meen då tänkte jag att man kunde komma in med den hära "God jul och gott nytt år " rubriken ? Men jag kanske tänkte lite feel vem vet ;P
Idag ska jag inte göra nått speciellt men duschade nyss , ska kanske spela lite spel med syrran sen . Fast det beror på om hon vill x) HOPPAS INTE ! haha skojja (A) Ajja nu ska inte jag skriva så mkt mer , Juste glömde att skriva en sak ! Mitt ex anton han blev ihop med en hora och det är inte trevligt :P men licksom han är bara en till tönt XD , Ajja heeejdå allihopa <3
ÄLSKAREEY ZINA <3333 [hon är den bästa som finns asså :O]


                                        Rätt så ny bild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0